^Wróć na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

Fundusze Europejskie

Wychowanie do wartości

Dziennik elektroniczny

Innowacje pedagogiczne

Stacja meteo

Dołącz do nas

ePUAP

Bierzemy udział w:

Zajęcia planszówkowe

planszkowkimaj23

W poniedziałek ósmego maja zaczęliśmy wprowadzać bardziej skomplikowane tytuły pod względem zasad dla stałych bywalców. I okazało się, że po wytłumaczeniu zasad dosłownie na oba tytuły brakło dzieciom czasu na dokończenie rozgrywek - dwie lekcje pod rząd to za mało. Chłopcy rozłożyli taktyczną grę wojenną autorstwa Michała Oracza osadzoną w postnuklearnym uniwersum #neuroshimahex z wydawnictwa #portalgames. Zabawa polega na tym, że na heksagonalnej planszy ustawia się na zmianę żetony oddziałów, które mają różne zdolności. Każda armia składa się z innych jednostek, więc armie są asymetryczne, co bardzo urozmaica samą grę i wprowadza element niespodzianki. Po szybkim zapoznaniu z ikonami można śmiało w sposób świadomy atakować sztaby przeciwników na wiele sposobów. I ile było przy tym emocji! Klubowicze rozpalali swoje umysły wręcz do białości, żeby jak najskuteczniej zdobywać dużą ilość punktów.
Z kolei dziewczynki poznały rodzinną grę #takenoko z wydawnictwa #rebel Ta planszówka przenosi nas do dalekiej Japonii. Tamtejszy cesarz otrzymał podarek od władcy Chin – piękną i symbolizującą pokój pandę. Zwierz ten niestety pomimo całego swego majestatu pożera niesamowite ilości bambusa. Tak więc na zlecenie cesarza zajmować się będziemy doglądaniem ogrodu, dokarmianiem pandy i sadzeniem nowych roślinek, a przy okazji zagrywając odpowiednie karty akcji zgarnia się punkty zwycięstwa. Ta gra również pochłonęła dzieci i były bardzo zdziwione, że nagle wybiła godzina 16.00 i trzeba było szybko kończyć.
Zajęcia były nadzwyczaj owocne i mocno…wyczerpujące, ale za to uczestnicy wrócili do domów z rozgrzanymi umysłami…
Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.