^Wróć na górę

ePUAP

Bierzemy udział w:

Zielona Szkoła-Grecja- dzień piąty

Dzisiaj zwiedzaliśmy przepiękne Meteory, czyli wiszące klasztory - jedną z najbardziej znanych greckich atrakcji turystycznych. Udaliśmy się również do pracowni ikon, gdzie pokazano nam, jak się je pisze. Byliśmy także w kościele świętej Parastewy i zaczerpnęliśmy ze źródełka wody, która pomaga osobom mającym problemy ze wzrokiem.

Patrycja Rogoż 3ag

Zielona Szkoła- Grecja- dzień czwarty

Dziś musieliśmy się obudzić o 5.30, ponieważ już o 6.30 rano wyjechaliśmy do portu Analiopoli, aby udać się statkiem Elizabeth II w prawie trzygodzinny rejs na wyspę Shiatos. Na statku czekała na nas bardzo miła załoga, która długi czas podróży zmieniła w niesamowitą zabawę. Na wyspie było cudownie. Widzieliśmy krajobrazy, które zapierały dech
w piersiach. Odpoczywaliśmy również na jednej z licznych na tej wyspie plaż.
Do hotelu wróciliśmy o 21.30 i posililiśmy się smaczną obiadokolacją.

Julia Kądzielawa 6b

Zielona Szkoła- Grecja- dzień trzeci

Dzisiejszy dzień zaczął się pożywnym śniadaniem, po którym udaliśmy się na Olimp - mitologiczną siedzibę bogów greckich. Następnie zwiedziliśmy miasteczko Litochoro, zwane przez Polaków greckim Zakopanem, tam udaliśmy się do wąwozu Elipeas, gdzie oglądaliśmy skoki do wody wykonywane przez śmiałków
z kilkudziesięciometrowych skał. Na koniec dnia relaksowaliśmy się w hotelowym basenie.

Oliwia Tobjasz 6a

Zielona Szkoła-Grecja- dzień pierwszy

W niedzielę, 3 czerwca po długiej podróży zakwaterowaliśmy się w hotelu Eden w Nei Pori- greckiej miejscowości położonej u stóp Olimpu.
Po rozpakowaniu się poszliśmy zwiedzać okolicę
i przepiękną plażę. Następnie zjedliśmy na obiad musakę - tradycyjną grecką potrawę. Później był już tylko czas na relaks - "plażing" oraz kąpiel w hotelowym basenie. Ten dzień był wspaniały, czekamy na kolejne.

Paulina Machaj i Julia Bułat z 6a

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.