^Wróć na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

Fundusze Europejskie

Wychowanie do wartości

Dziennik elektroniczny

Innowacje pedagogiczne

Stacja meteo

Dołącz do nas

ePUAP

Bierzemy udział w:

Gdy programy już zrealizowane - nie dajemy głowom dać odpocząć...

gry koniecW ostatnich dniach szkoły nasz szkolny klub planszowy w niektórych klasach miał drugie życie. Chętni uczniowie wracali do ulubionych łamigłówek i planszowych lub karcianych wyzwań. Najwięcej śmiechu było chyba przy zabawnej planszówce KRAGMORTHA w której każdy gracz wciela się w małego goblina będącego jednym z uczniów potężnego czarodzieja. Zadaniem gracza jest tak poruszać się po bibliotece używając odpowiednich symboli na kartach ruchu, aby podkradać niezauważenie czary z ksiąg starego mistrza. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, ( np. będzie się popchniętym w kluczowym momencie przez innych graczy ) to dostaje się krzywe spojrzenie dezaprobaty i w związku z tym rzucony zostaje na pechowca np. czar wystającego języka i tak się zostaje do końca rozgrywki... Oprócz tego odkurzono z półek po pandemii sporo innych tytułów. cieszymy się, że klubowe działanie na chwilę ożyło - i liczymy na to, że od nowego roku szkolnego stanie się to normą!

Galeria

S.Bator

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.