^Wróć na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

BIP

Wychowanie do wartości

Dziennik elektroniczny

Stacja meteo

Dołącz do nas

ePUAP

Bierzemy udział w:

Wizja szkoły


 

 

 

 

 

Kontakt

Szkoła Podstawowa Nr 2

  im. Mikołaja Kopernika

33-200 Dąbrowa Tarnowska

 

731 952 555 – Sekretariat Matejki 8

731 462 555 – Sekretariat Zaręby 22

731 752 555 – Dyrektor

572 917 819– Świetlica

Konto Rady Rodziców 68 9462 0003 2001 0000 1238 0001

 

 

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP 871-15-95-799

Pracownia komputerowa

 

PRACOWNIA KOMPUTEROWA

      

          Pracownia komputerowa w naszej szkole powstała 11.10.2004 r. w ramach projektu "Pracownia internetowa w szkole podstawowej w 2004 r." prowadzonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.  Do tej pory uczniowie korzystali ze starej pracowni komputerowej, mieszczącej się w sąsiadującym ze szkołą  gimnazjum, co było dużym utrudnieniem dla dzieci i nauczycieli.  

 

          Zaprojektowany specjalnie dla szkolnych pracowni system składa się z następujących elementów:

·        1 serwera (Microsoft SBS 2003 PL);

·        10 komputerów uczniowskich (Windows XP Profesjonal PL);

·        laserowej, czarno-białej drukarki;

·        skanera;

·        laptopa;

·        wideoprojektora.

          Szkoła przystępująca do programu musiała zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt:

·        Salę na pracownię komputerową odpowiednio umeblowaną, pomalowaną i zabezpieczoną.

·        Wydzieloną  instalację elektryczną.

·        Łącze dostępne do sieci INTERNET.

  Pracownia przeznaczona jest na lekcje informatyki i zajęcia kółka informatycznego.

   Opiekunem jest Pani mgr Małgorzata Wódka.

Zmiana opiekuna pracowni nastąpiła z dniem objęcia przez p. Małgorzatę Wódkę funkcji wice dyrektora szkoły (1.09.2012r.). Nowym opiekunem została p. Wioletta Zych

GALERIA 

         

          

           

            

PRACOWNIA 2013

Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej dzięki przychylności Burmistrza Stanisława Początka, staraniom Dyrektora ZOSIP-u Mariana Gajdy, Dyrektor Anny Fido, rodziców doczekali się 15 nowoczesnych komputerów, dzięki którym lekcje informatyki będą atrakcyjniejsze.

Komputery All In One Think Centre Edge 62 z to jedna z najnowszych linii produkcyjnych znanej na całym świeciefirmy Lenovo, która przed kilkoma laty przejęła część linii produkcyjnychsprzętu komputerowego od prekursora w branży IT firmy IBM.

Komputery All In One Think Centre Edge to nie tylko nowe eleganckie komputery, które dobrze wyglądają, ale również działają jeszcze lepiej. To nowy trend w komputerach stacjonarnych, które są niezawodne, wydajne i ergonomiczne. Mają zintegrowane funkcje multimedialne, zajmują mało miejsca na biurku, prezentują się efektownie, pobierają niewiele energii i są ciche. Tak w skrócie można opisać nowoczesne komputery All In One, których komponenty ukryte są w nieco szerszych obudowach monitorów LCD. Używając tego typu komputerów oszczędzamy miejsce, pieniądze i środowisko. Wspomniane komputery posiadają Certyfikat ENERGY STAR 5.0. Zajmują o 70% mniej miejsca niż tradycyjny komputer typu Tower z 19 - calowym monitorem LCD i są wyposażone w kamerę internetową, wbudowany mikrofon i wewnętrzne głośniki.

Należy tu zaznaczyć, że wspomniane komputery zostały wyposażone w najnowsze dostępne na rynku oprogramowanie systemowe Windows 8, oraz pakiet biurowy MS Office 2013, którego światowa premiera była 29-01-2013 roku!

Dzięki otwarciu przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 2 licencji grupowej OLP Microsoft EDU, uczniowie dąbrowskiej dwójki, jako pierwsi mają dostęp do najnowszego oprogramowania i aktualizacji aplikacji MS Office firmy Microsoft.

Można, zatem śmiało powiedzieć, że na dzień dzisiejszy nasza szkoła posiada najnowocześniejszą pracownię komputerową w mieście.

W roku szkolnym 2014/2015 pracownia wzbogaciła się o wideo projektor/rzutnik. Urządzenie to zdecydowanie ułatwia uczniom poznanie nowych treści programowych.

 

Odblaskowa szkoła

Odblaskowa szkoła – startujemy 

  Nasza szkoła kolejny raz bierze udział w akcji organizowanej przez Małopolską Wojewódzką Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Wydział Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie,  Małopolskie Kuratorium Oświaty, natomiast partnerami akcji są: Małopolski Urząd Wojewódzki, Małopolski Urząd Marszałkowski oraz Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym roku akcja odbędzie się pod hasłem „Odblaskowa szkoła - to Ja, Ty, to My”. Głównym jej celem jest przypomnienie uczniom zasad bezpiecznego poruszania się po drogach oraz obowiązku noszenia elementów odblaskowych. 

Program daje możliwość wykazania, że szkoła nie tylko uczy, ale również dba o bezpieczeństwo swoich podopiecznych zwłaszcza w drodze do i ze szkoły oraz promowanie wszelkich inicjatyw ograniczających zagrożenia w ruchu drogowym.
        
 Konkurs ma promować noszenie elementów odblaskowych mających istotny wpływ na bezpieczeństwo pieszych. Warto przypomnieć, że piesi – niechronieni uczestnicy ruchu drogowego, to grupa narażona na najpoważniejsze konsekwencje już przy prędkościach pojazdu rzędu 20–30 km/h. Tak ważne jest zatem podejmowanie działań, które mają zapobiegać wypadkom z ich udziałem już w odniesieniu do najmłodszych uczestników ruchu drogowego.
        
 Chcąc realizować powyższe założenia przyjęto w naszej szkole następujący plan działań:

 Zadania główne:  

1.     Wyposażenie  w kamizelki odblaskowe oraz elementy odblaskowe 

wszystkich   uczniów uczęszczających do  naszej szkoły.

     2.     Wyposażenie w chusty  odblaskowe wszystkich  pierwszoklasistów.          

 Zadania dodatkowe: 

1.     Zorganizowanie ogólnoszkolnego  konkursu plastycznego na temat bezpieczeństwa  w ruchu drogowym na dwóch etapach edukacyjnych: Klasy I – III, Klasy IV – VI. 

2. Zorganizowanie  ogólnoszkolnego konkursu wiedzy o bezpieczeństwie ruchu drogowego na dwóch etapach: Klasy I –III, Klasy IV – VI 

3. Zorganizowanie imprezy  podsumowującej  podjęte działania w zakresie promowania bezpieczeństwa. 

4. Organizacja zajęć pozalekcyjnych  związanych  z bezpieczeństwem ruchu drogowego: Szkolny Klub Bezpieczeństwa „Stopka” - klasy IV –VI , zajęcia „Uczymy ratować”  - klasy I  - VI. 

5.     Dokumentowanie akcji na szkolnej stronie internetowej i na innych stronach www, w gazecie lokalnej, w gazetce szkolnej i na gazetkach ściennych.

  

Zwracamy się z prośbą do uczniów i rodziców o zachowanie szczególnej uwagi podczas przechodzenia na przejściach dla pieszych, na światłach, skrzyżowaniach, przy słabej widoczności (rano, wieczorem) oraz noszenie w widocznym miejscu (plecaki, elementy ubioru) elementów odblaskowych.
          Prosimy o aktywne włączenie się w tą, jak ważną dla wszystkich inicjatywę.

  Szczegóły na stronie internetowej szkoły.

 

 


 


 

Programy

Rok szkolny 2024/2025 

Program wychowawczo-profilaktyczny -więcej

Rok szkolny 2022/2023

Program wychowawczo-profilaktyczny - więcej

Rok szkolny 2021/2022

Program wychowawczo-profilaktyczny - więcej

Rok szkolny 2020/2021

Program wychowawczo-profilaktyczny - więcej

 

Rok szkolny 2019/2020

Program wychowawczo-profilaktyczny - więcej

 

 

Rok szkolny 2016/2017

Ogólnopolski program „PoczytajMY”- więcej

 

Rok szkolny 2015/2016

PROGRAM WYCHOWAWCZY UWZGLĘDNIAJĄCY TREŚCI PROFILAKTYKI - więcej

Znajdź właściwe rozwiązanie - więcej

Program edukacyjny- Planeta Energii - więcej  

Rok szkolny 2014/2015

Czas na zdrowi - więcej

OGÓLNOPOLSKI PROGRAM „MISTRZOWIE KODOWANIA” - więcej

Program wychowawczy - więcej

Program profilaktyki - więcej

Program edukacyjny  „Śniadanie Daje Moc” - więcej

Szkoła z klasą - więcej

Ogólnopolski program „Poczytaj mi przyjacielu”- więcej

„Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” - międzynarodowy program edukacyjny dla klas I – VI - więcej

PROGRAM PROFILAKTYKI PALENIA TYTONIU  „ZNAJDŹ WŁAŚCIWE ROZWIĄZANIE ”- więcej

ZPB „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” - projekt małopolski - więcej

„Nie pal przy mnie, proszę” - edukacja antynikotynowa dla uczniów klas I – III - więcej

„Owoce w szkole” – europejski program edukacyjny dla klas I - III - więcej

„Klub Bezpiecznego Puchatka” – ogólnopolski program edukacyjny dla klas I - więcej

Program profilaktyki - więcej

Program wychowawczy- więcej

Rządowy program „Radosna Szkoła” - więcej

Certyfikaty

Certyfikaty dla PSP nr 2

Certyfikat za udział w ogólnopolskim konkursie Szkoła Młodych Patriotów
-więcej

 Certyfikat za udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym  LEPSZA SZKOŁA. Edycja 2017/2018-więcej

Certyfikat za udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym  LEPSZA SZKOŁA. Edycja 2016/2017- więcej

Certyfikat w ramach ogólnopolskiej akcji "Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo
w Internecie"-
więcej
Mistrzowie Kodowania - więcej

Drugi Certyfikat „Szkoły z Klasą” oraz tytuł szkoły eksperckiej - więcej 

Za upowszechnianie zaleceń Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem - więcej

Szkołaz Klasą - więcej

Prowadzimy WF z Klasą - więcej

Śniadanie daje moc - więcej

Świetlica szkolna

 

Świetlica Szkolna

JEŚLI CHCESZ UCZYĆ SIĘ, POZNAWAĆ CIEKAWE RZECZY,

 PRZYJDŹ DO WESOŁEJ ŚWIETLICY

KUBUSIA PUCHATKA

OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU,

W GODZ. 6.45 - 7.45

W GODZ. 10.30 - 16.30

           

Cele i zadania zajęć wychowawczo – dydaktycznych- więcej

REGULAMIN ŚWIETLICY - więcej

PLAN ZAJĘĆ DNIA - więcej

Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne do realizacji w roku szkolnym 2013/2014 - więcej

 

               Świetlica szkolna wspomaga i uzupełnia pracę szkoły we wszystkich jej aspektach tj. opieki, wychowania i nauki. Zajęcia prowadzone są według tematów zaplanowanych na poszczególne miesiące w oparciu o roczny plan opiekuńczo - wychowawczy świetlicy szkolnej.

            Zabawa obok nauki jest podstawową formą aktywności dziecka, dlatego uczniowie uczęszczający do świetlicy mają czas na dowolne zabawy zgodne z ich upodobaniami.            

            Świetlica nie dysponuje dużą powierzchnią. Sala telewizyjna i kącik komputerowy połączony jest z salą do gier i zabaw. Dysponuje różnymi grami dydaktycznymi, układankami, puzzlami, które wspomagają naukę. Jest to nauka połączona z zabawą, rozwijająca u dzieci zdolność do logicznego myślenia, zapamiętywania, uczy wytrwałości i wzmacnia koncentrację. Kąciki zainteresowań np. kuchnia, domek są miejscem gdzie dzieci w sposób aktywny i swobodny ćwiczą swoje umiejętności społeczne.

         Śpiew i muzyka towarzyszą codziennej pracy z dziećmi. Kształtują wyobraźnię  i wrażliwość, ale także są bardzo pomocne w wyciszeniu dużej grupy dzieci.
          Inną formą pracy w świetlicy, która jest stosowana to zajęcia z żywego słowa: pogadanki, rozmowy, dyskusje wzbogacane poprzez plakaty, encyklopedie, czasopisma, ilustracje. To pozwala nam na zaspokojenie dziecięcej ciekawości świata.

         Dzieci mają w świetlicy stworzone warunki do odrabiania prac domowych i w razie potrzeby uzyskania potrzeby pomocy od nauczyciela.

          W okresie letnim zajęcia świetlicowe organizowane są na boisku szkolnym. Posiadając sprzęt sportowy: piłki, skakanki, gumy do grania, koła hola-hop dzieci uczestniczą w zabawie. Organizowane zawody i konkursy np.: skok w dal, biegi, rzuty do kosza, cieszą się dużą popularnością. Dzieci lubią konkurować i grać zgodnie z klarownie wyznaczonymi regułami.

            Szczególną uwagę w czasie zajęć świetlicowych zwracamy na umiejętność współżycia w grupie rówieśniczej. Dzieci wdrażane są do przestrzegania przyjętych zasad zachowania po przez opracowany regulamin świetlicy szkolnej.

            Wspólnie dbamy o utrzymanie porządku w czasie zabaw i pracy. Dzieci angażowane są do różnego rodzaju prac świetlicowych tj.; porządkowanie półek z zabawkami, podklejanie uszkodzonych pudełek gier, dyżury w salach i na korytarzu, tak, aby czuły się współgospodarzami świetlicy. 

Ze względu na charakter pracy świetlicy nie organizujemy dalekich wycieczek, a jedynie wyjścia do parku, na wystawy, do miejsc pamięci narodowych itp.

Wszystkie zajęcia organizowane zawierają treści wychowawcze i dydaktyczne, które wychowankowie mogą wykorzystać w życiu codziennym. To sprawia, że Świetlica stała się bliska dzieciom i rodzicom.

Wszelkie problemy wychowawcze rozwiązujemy z Pedagogiem Szkolnym.

            Dzieci coraz liczniej i coraz dłużej przebywają w świetlicy, dlatego należy stwarzać im atrakcyjne i różnorodne zajęcia a jednocześnie pamiętać o czasie na wyciszenie i relaks.

          Miarą naszych starań może być fakt, iż dzieci proszą rodziców, aby odbierali ich „jak najpóźniej” Dzisiaj świetlica to nie przysłowiowa przechowalnia dzieci, to miejsce ciekawej zabawy i nauki.

         Opieka nad dziećmi sprawowana jest przez kierownika świetlicy mgr Jadwigę Miś oraz wychowawcę mgr Małgorzatę Gawlik.

CZEŚĆ!

TO MY, ŚWIETLIKI – DZIECI ZE ŚWIETLICY

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ.

Naszym patronem Kubuś Puchatek - wspaniały kompan i miodojadek.

My również zdrowo się odżywiamy, o miodzie w diecie wciąż pamiętamy.

W naszej świetlicy jest nas bez liku - aż siedemdziesiąt pięć Świetlików

Ciągle w coś gramy i się bawimy, bo przez zabawę też się uczymy.

Dlatego właśnie moi kochani, w różnych turniejach my wygrywamy!

Dni zimne, słotne – my już w podróży, „Euroczat” gości małych i dużych.

Nadchodzi wiosna – my ją witamy, sadzimy kwiaty tuż pod  oknami.

Zuchy w gromadzie razem pracują, potem w konkursach zawsze górują.

Zespół taneczny same „Gwiazdeczki”, od nagród błyszczą ich szkolne teczki.

Szkolna gazetka mały „Globusik”, ale redakcja pracować musi.

Pracują chętnie z wielkim zacięciem, bo bardzo ważne to przedsięwzięcie.

My redaktorzy dużo czytamy, innych do tego też zachęcamy.

W naszej świetlicy nikt się nie nudzi, jeśli ktoś zaśnie, to wnet się zbudzi,

bo Panie mają pomysłów bez liku, żeby zabawić i sto Świetlików!

Z ŻYCIA ŚWIETLICY

ZESPOŁY TANECZNE KÓŁKO EKOLOGICZNE "EKOSOWA" TEATRZYK "JUPITER" GROMADA ZUCHOWA "ZIELONE NUTKI"

 

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM

 

 

 

  

 

 

 

 

Biblioteka Szkolna

 

 

                                    

B I B L I O T E K A  

 S Z K O L N A

c z y n n a:

Dzień tygodnia

Godziny

Nauczyciel bibliotekarz

Poniedziałek

7.30 – 11.35

12.20 – 14.05

Marzanna Pikul

Diana Dyda

Wtorek

7.30 – 9.45

Diana Dyda

9.35 – 14.15

Marzanna Pikul

Środa

7.30 – 8.00

Diana Dyda

8.45 – 9.45

Marzanna Pikul

10.30 – 14.00

Diana Dyda

Czwartek

7.30 – 14.00

Marzanna Pikul

Piątek

7.30 – 8.00

8.45 – 14.00

Marzanna Pikul

 

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">  

 

O BIBLIOTECE WYKAZ LEKTUR REGULAMINY BIBLIOTECZNE        

 

Samorząd Uczniowski

 

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

Rok szkolny 2015/2016

Opiekunki: mgr Diana Dyda, mgr Ewa Kmieć

 

Przewodnicząca:

Maja Łoś – kl. 5A

 

Z-cy przewodniczącej:

Agata Partyńska – kl. 6B

Ernest Fido – kl. 5A

 

Skarbnik:

 Sylwester Warias – kl. 5A

 

Sekretarz:

Anna Korzec – kl. 5A

 

Poczet sztandarowy

 

I poczet

Martyna Baran – kl. 6A

Zuzanna Kozyra  – kl. 6A

Damian Kawa  – kl. 6B

 

II poczet

 Agata Forgiel – kl. 6A

Ewa Zielińska– kl. 6B

Michał Kłos - Kufel – kl. 6B

 

III poczet

Katarzyna Kmiecik– kl. 6A

Agata Partyńska – kl. 6B

Norbert Korzec – kl. 6A

 

 

Sekcja redakcyjna:

 

Przewodnicząca:

Magdalena Kozioł – kl. 5A

 

Z- ca przewodniczącej:

 Paulina Reczek – kl. 5A

 

Członkowie:

Iga Kądzielawa – kl. 3A

 

Oliwia Biedrońska – kl. 3A

 

Gabriela Basta – kl. 3A

 

Aleksandra Wąż – kl. 4A

 

Zuzanna Ostręga – kl. 4A

 

Oliwia Ciećko – kl. 4B

 

Anna Korzec – kl. 5A

 

Kamila Kubacka – kl. 5A

 

Karlonia Lech – kl. 5A

 

Magdalena Morelewska – kl. 5A

 

Martyna Światłowska – kl. 5A

Oliwia Wójcik – kl. 5A

Sekcja porządkowa:

 

Przewodniczący:

 Jakub Łabuz – kl. 6A

 

Z-ca przewodniczącego:

 Dawid Chrabąszcz – kl. 5A

 

Członkowie:

Wojciech Skrzyniarz – kl. 3A

 

Mikołaj Talanda – kl. 3A

 

Wojciech Jopek – kl. 3A

 

Jakub Podgórski – kl. 4B

 

Kacper Sosin – kl. 5A

 

Aleksander Mirek – kl. 6A

 

Konrad Łabuz – kl. 6A

 

Mateusz Chrabąszcz – kl. 6A

 

Jakub Szułakiewicz – kl. 6B

 

Michał Kłos – Kufel – kl. 6B

 

Sekcja artystyczno – kulturalna:

 

Przewodnicząca:

Laura Magiera – kl. 6A

 

Z-ca przewodniczącej:

 Julia Kądzielawa - kl. 4B

 

Członkowie:

Kamila Jedynak – kl. 3A

Gabriela Morawiec – kl. 3A

Gabriela Morawiec – kl. 4B

Paulina Reczek – kl. 5A

Martyna Baran – kl. 6A

Zuzanna Kozyra – kl. 6A

Aleksandra Idzik – kl. 6A

Paulina Waśniowska – kl. 6A

Agata Forgiel – kl. 6A

Patrycja Niedźwiecka – kl. 6A

 

 

SKŁAD SAMORZĄDU Z LAT POPRZEDNICH – czytaj więcej

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 20 czerwca 2013 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2013/2014: I poczet – Tomasz Morelewski, Jagoda Bartula, Natalia Burzec,  II poczet – Jakub Jarzwiec, Karolina Topór, Aleksandra Guzik, III poczet – Jakub Jaworski, Gabriela Sajdak, Aleksandra Sołtys.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 22 czerwca 2012 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2012/2013: I poczet – Karolina Morawiec, Wiktoria Szkotak, Marcin Juzba, II poczet – Wiktoria Grzech, Maria Miś, Łukasz Forgiel, III poczet – Małgorzata Kupiec, Stefania Mirek, Jakub Kulka.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 14 czerwca 2011 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2011/2012:  I poczet – Marcin Kawa, Patrycja Chwałek, Ewa Drąg, II poczet – Wojciech Kolarczyk, Martyna Kupiec, Aleksandra Wąsik, III poczet – Bartosz Czupryna. Aleksandra Houda, Daria Pasternak.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 17 czerwca 2010 roku został wybrany nowy skład pocztu sztandarowego: I poczet - Agnieszka Kijak, Łukasz Nowak,   Magdalena Marszałek, II poczet - Justyna Miś, Michał Golemo, Aleksandra Kuta.

 

Uczniowie

   Znalezione obrazy dla zapytania uczniowie naszej szkoły napis

w roku szkolnym 2024/2025

 

I a mgr Aleksandra Świerczek
I b mgr Justyna Wajda
I c mgr Joanna Moździerz
II a mgr Małgorzata Panek-Sojka
II b mgr Renata Nadolska
II c mgr Lucyna Wróbel
III a mgr Anna Krawczyk
III b mgr Renata Klimek
III c mgr Teresa Giza
IV a mgr Anna Chmura
IV b mgr Adrianna Magoń
V a mgr Kamil Banaś
V b mgr Dariusz Chrabąszcz
V c mgr Anna Ciombor
VI a mgr Diana Dyda
VI b mgr Danuta Kłos-Kufel
VI c mgr Klara Wąż
VI d mgr Dorota Wielgus
VII a mgr Bożena Soja
VII b mgr Wioletta Koszek
VII c mgr Sławomir Bator
VIII a mgr Damian Krupa
VIII b mgr Justyna Bieś
VIII c mgr Ewa Kmieć
 

Rada Rodziców

 

Konto Rady Rodziców 68 9462 0003 2001 0000 1238 0001

Regulamin Działalności Rady Rodziców- więcej

 

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2

im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej

 w roku szkolnym 2024/2025

Bober Magdalena 

Lustofin Edyta 

Kremska Monika

Krzak-Mączka Agnieszka

Sarnecka Paulina

Piotrowicz Agnieszka

Kozaka Grzegorz

Wajda Mateusz

Baryła Justyna

Kogut Krystyna

Ciombor Filip

Szczebak Anna 

Sroczyńska Paulina

Lubera Katarzyna

Rej Barbara

Banaś Patrycja

Smulska Barbara

Urban Karolina

Rajchel Monika

Chyc-Gazdeczka Katarzyna

Sternal Monika

Urbańczyk Jerzy

Celak Monika

Kądzielawa Marcin

Krupa Bernadetta

Toczek Ewelina

 

Przewodnicząca
Zastępca Przewodniczącej
Skarbnik
Sekretarz
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Członek Komisji Rewizyjnej
Członek Komisji Rewizyjnej

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.