W ostatnich dniach szkoły nasz szkolny klub planszowy w niektórych klasach miał drugie życie. Chętni uczniowie wracali do ulubionych łamigłówek i planszowych lub karcianych wyzwań. Najwięcej śmiechu było chyba przy zabawnej planszówce KRAGMORTHA w której każdy gracz wciela się w małego goblina będącego jednym z uczniów potężnego czarodzieja. Zadaniem gracza jest tak poruszać się po bibliotece używając odpowiednich symboli na kartach ruchu, aby podkradać niezauważenie czary z ksiąg starego mistrza. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, ( np. będzie się popchniętym w kluczowym momencie przez innych graczy ) to dostaje się krzywe spojrzenie dezaprobaty i w związku z tym rzucony zostaje na pechowca np. czar wystającego języka i tak się zostaje do końca rozgrywki... Oprócz tego odkurzono z półek po pandemii sporo innych tytułów. cieszymy się, że klubowe działanie na chwilę ożyło - i liczymy na to, że od nowego roku szkolnego stanie się to normą!
S.Bator
J.Bieś
D.Chrabąszcz
J.Wajda
Kolejna grupa uczniów poznała zasady udzielania pierwszej pomocy w ramach innowacji pedagogicznej Alarmuj! Reaguj! Pomóż!. Na zajęciach szkoleniowych z zakresu podstawowych zasad udzielania pierwszej pomocy prowadząca opowiedziała dzieciom o tym, jak możemy pomóc poszkodowanym. Zaprezentowała również sposób prawidłowego wykonywania między innymi resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Uczniowie ćwiczyli tę umiejętność na fantomie. Każdy miał szansę spróbować swoich sił. Brawo WY!
M.Gawlik