^Wróć na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

Fundusze Europejskie

Wychowanie do wartości

Dziennik elektroniczny

Innowacje pedagogiczne

Stacja meteo

Dołącz do nas

ePUAP

Bierzemy udział w:

Quizy przyrodnicze

Wiosna to pora roku, w której przyroda budzi się do życia. Jak dobrze znacie przyrodę? Rozwiązanie quizu pozwoli Wam przypomnieć sobie wiele ciekawych faktów, utrwalić dotychczas zdobytą wiedzę i zdobycie nowych wiadomości! Świetliki do dzieła!

LINK

Kochane świetliczaki!

Ci z Was, którzy uczęszczają na zajęcia manualne, wiedzą, że od jakiegoś czasu spotykamy się, żeby rozruszać umysły, dobrze się rozerwać i zagrać w coś ciekawego. Dziś pokażemy Wam, co Was czeka, kiedy wreszcie wrócicie do szkoły!
Nasz klub dysponuje egzemplarzem przezabawnej gry planszowej Piranie! Wydawnictwa Nasza Księgarnia. W 2005 roku ta gra zyskała główną nagrodę na specjalnych targach w Niemczech w kategorii Najlepsza Gra dla Początkujących – czyli dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z nowoczesnymi planszówkami.
Zasady są bardzo proste i po pięciu minutach tłumaczenia będziecie mogli grać! Na legendarnej wyspie San Escobar gracze spotykają poszukiwacza przygód - Carlosa. Zadanie jest proste: przemieszczać go po planszy w taki sposób, aby nie wpadł do rzeki pełnej piranii. Pozostali gracze zrobią jednak wszystko, aby Carlos wpadł do wody właśnie w Twojej kolejce! W takiej sytuacji otrzymasz piranię, czyli punkt karny. Gra kończy się, gdy któryś z graczy otrzyma trzecią piranię - osoba ta przegrywa, a pozostali gracze wspólnie zwyciężają.
Zawartość pudełka:
• plansza
• 72 karty ruchu
• karta gracza rozpoczynającego
• pionek Carlosa
• 7 żetonów piranii
• 90 żetonów pni
• woreczek
• Każdy gracz w tajemnicy wybiera jedną kartę. Karty wskazują kierunek, w którym Carlos będzie przemieszczany na planszy. Rywale nie wiedzą, w którym kierunku przesuniesz Carlosa, ale i Ty nie znasz ich zamiarów!
• W swojej kolejce odkrywasz kartę i przesuwasz Carlosa. Jeśli grozi mu wpadnięcie do wody, szybko budujesz mu drogę z drewnianych pali. Następnie kolejni gracze ujawniają swoje karty i przemieszczają Carlosa na planszy.
• Jeśli któremuś graczowi zabraknie drewnianych pali i Carlos wpadnie do wody, gracz dostaje punkt karny! Przegra osoba, która zgromadzi 3 punkty karne.
Gra została przetestowana w naszym laboratorium testowania gier przed powrotem po kwarantannie. Czeka nas mega zabawa! My też nie możemy się doczekać!

Recenzja

Galeria

S.Bator

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.