^Wróć na górę
  
  
  
Get Adobe Flash player

BIP

Wychowanie do wartości

Dziennik elektroniczny

Stacja meteo

Dołącz do nas

ePUAP

Bierzemy udział w:

Biblioteka Szkolna

 

 

                                    

B I B L I O T E K A  

 S Z K O L N A

c z y n n a:

Dzień tygodnia

Godziny

Nauczyciel bibliotekarz

Poniedziałek

7.30 – 11.35

12.20 – 14.05

Marzanna Pikul

Diana Dyda

Wtorek

7.30 – 9.45

Diana Dyda

9.35 – 14.15

Marzanna Pikul

Środa

7.30 – 8.00

Diana Dyda

8.45 – 9.45

Marzanna Pikul

10.30 – 14.00

Diana Dyda

Czwartek

7.30 – 14.00

Marzanna Pikul

Piątek

7.30 – 8.00

8.45 – 14.00

Marzanna Pikul

 

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">  

 

O BIBLIOTECE WYKAZ LEKTUR REGULAMINY BIBLIOTECZNE        

 

Samorząd Uczniowski

 

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

Rok szkolny 2015/2016

Opiekunki: mgr Diana Dyda, mgr Ewa Kmieć

 

Przewodnicząca:

Maja Łoś – kl. 5A

 

Z-cy przewodniczącej:

Agata Partyńska – kl. 6B

Ernest Fido – kl. 5A

 

Skarbnik:

 Sylwester Warias – kl. 5A

 

Sekretarz:

Anna Korzec – kl. 5A

 

Poczet sztandarowy

 

I poczet

Martyna Baran – kl. 6A

Zuzanna Kozyra  – kl. 6A

Damian Kawa  – kl. 6B

 

II poczet

 Agata Forgiel – kl. 6A

Ewa Zielińska– kl. 6B

Michał Kłos - Kufel – kl. 6B

 

III poczet

Katarzyna Kmiecik– kl. 6A

Agata Partyńska – kl. 6B

Norbert Korzec – kl. 6A

 

 

Sekcja redakcyjna:

 

Przewodnicząca:

Magdalena Kozioł – kl. 5A

 

Z- ca przewodniczącej:

 Paulina Reczek – kl. 5A

 

Członkowie:

Iga Kądzielawa – kl. 3A

 

Oliwia Biedrońska – kl. 3A

 

Gabriela Basta – kl. 3A

 

Aleksandra Wąż – kl. 4A

 

Zuzanna Ostręga – kl. 4A

 

Oliwia Ciećko – kl. 4B

 

Anna Korzec – kl. 5A

 

Kamila Kubacka – kl. 5A

 

Karlonia Lech – kl. 5A

 

Magdalena Morelewska – kl. 5A

 

Martyna Światłowska – kl. 5A

Oliwia Wójcik – kl. 5A

Sekcja porządkowa:

 

Przewodniczący:

 Jakub Łabuz – kl. 6A

 

Z-ca przewodniczącego:

 Dawid Chrabąszcz – kl. 5A

 

Członkowie:

Wojciech Skrzyniarz – kl. 3A

 

Mikołaj Talanda – kl. 3A

 

Wojciech Jopek – kl. 3A

 

Jakub Podgórski – kl. 4B

 

Kacper Sosin – kl. 5A

 

Aleksander Mirek – kl. 6A

 

Konrad Łabuz – kl. 6A

 

Mateusz Chrabąszcz – kl. 6A

 

Jakub Szułakiewicz – kl. 6B

 

Michał Kłos – Kufel – kl. 6B

 

Sekcja artystyczno – kulturalna:

 

Przewodnicząca:

Laura Magiera – kl. 6A

 

Z-ca przewodniczącej:

 Julia Kądzielawa - kl. 4B

 

Członkowie:

Kamila Jedynak – kl. 3A

Gabriela Morawiec – kl. 3A

Gabriela Morawiec – kl. 4B

Paulina Reczek – kl. 5A

Martyna Baran – kl. 6A

Zuzanna Kozyra – kl. 6A

Aleksandra Idzik – kl. 6A

Paulina Waśniowska – kl. 6A

Agata Forgiel – kl. 6A

Patrycja Niedźwiecka – kl. 6A

 

 

SKŁAD SAMORZĄDU Z LAT POPRZEDNICH – czytaj więcej

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 20 czerwca 2013 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2013/2014: I poczet – Tomasz Morelewski, Jagoda Bartula, Natalia Burzec,  II poczet – Jakub Jarzwiec, Karolina Topór, Aleksandra Guzik, III poczet – Jakub Jaworski, Gabriela Sajdak, Aleksandra Sołtys.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 22 czerwca 2012 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2012/2013: I poczet – Karolina Morawiec, Wiktoria Szkotak, Marcin Juzba, II poczet – Wiktoria Grzech, Maria Miś, Łukasz Forgiel, III poczet – Małgorzata Kupiec, Stefania Mirek, Jakub Kulka.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 14 czerwca 2011 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2011/2012:  I poczet – Marcin Kawa, Patrycja Chwałek, Ewa Drąg, II poczet – Wojciech Kolarczyk, Martyna Kupiec, Aleksandra Wąsik, III poczet – Bartosz Czupryna. Aleksandra Houda, Daria Pasternak.

 

Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 17 czerwca 2010 roku został wybrany nowy skład pocztu sztandarowego: I poczet - Agnieszka Kijak, Łukasz Nowak,   Magdalena Marszałek, II poczet - Justyna Miś, Michał Golemo, Aleksandra Kuta.

 

Uczniowie

   Znalezione obrazy dla zapytania uczniowie naszej szkoły napis

w roku szkolnym 2024/2025

 

I a mgr Aleksandra Świerczek
I b mgr Justyna Wajda
I c mgr Joanna Moździerz
II a mgr Małgorzata Panek-Sojka
II b mgr Renata Nadolska
II c mgr Lucyna Wróbel
III a mgr Anna Krawczyk
III b mgr Renata Klimek
III c mgr Teresa Giza
IV a mgr Anna Chmura
IV b mgr Adrianna Magoń
V a mgr Kamil Banaś
V b mgr Dariusz Chrabąszcz
V c mgr Anna Ciombor
VI a mgr Diana Dyda
VI b mgr Danuta Kłos-Kufel
VI c mgr Klara Wąż
VI d mgr Dorota Wielgus
VII a mgr Bożena Soja
VII b mgr Wioletta Koszek
VII c mgr Sławomir Bator
VIII a mgr Damian Krupa
VIII b mgr Justyna Bieś
VIII c mgr Ewa Kmieć
 

Rada Rodziców

 

Konto Rady Rodziców 68 9462 0003 2001 0000 1238 0001

Regulamin Działalności Rady Rodziców- więcej

 

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2

im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej

 w roku szkolnym 2024/2025

Bober Magdalena 

Lustofin Edyta 

Kremska Monika

Krzak-Mączka Agnieszka

Sarnecka Paulina

Piotrowicz Agnieszka

Kozaka Grzegorz

Wajda Mateusz

Baryła Justyna

Kogut Krystyna

Ciombor Filip

Szczebak Anna 

Sroczyńska Paulina

Lubera Katarzyna

Rej Barbara

Banaś Patrycja

Smulska Barbara

Urban Karolina

Rajchel Monika

Chyc-Gazdeczka Katarzyna

Sternal Monika

Urbańczyk Jerzy

Celak Monika

Kądzielawa Marcin

Krupa Bernadetta

Toczek Ewelina

 

Przewodnicząca
Zastępca Przewodniczącej
Skarbnik
Sekretarz
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Członek Komisji Rewizyjnej
Członek Komisji Rewizyjnej

Jadłospis

 

Jadłospis

od dnia 19.09 do 23.09 2016 r.

 

Poniedziałek

 

Barszcz czerwony z uszkami  (2,3,9)
Wtorek

 

Klopsy z indyka w sosie koperkowym, kasza, marchewka (3) - POTRAWA TYGODNIA

 

Środa

 

Kopytka, jogurt (1,2,3)

 

Czwartek

 

Kotlet mielony, ziemniaki, kapusta smażona (2,3)

 

Piątek

 

Zupa jarzynowo – pieczarkowa, wafelek (1,9)

 

od dnia 26.09 do 30.09 2016 r.

 

 

Poniedziałek

 

Lane ciasto na rosole, drożdżówka (2,3,9)

 

Wtorek

 

Kurczak w kokosie, ziemniaki, surówka  (2,3)

 

Środa

 

Zupa gulaszowa, owoc (2)

 

Czwartek

 

Spagetti z sosem meksykańskim, soczek (2,3) - POTRAWA TYGODNIA

 

Piątek

 

Ziemniaki, jajko w sosie chrzanowym, zielona sałata (1,2,3)

Zastrzega się zmiany w jadłospisie.

 

 

Dyrektor Szkoły

mgr Anna Fido

Szef Kuchni

Janina Skrzyniarz

Intendent

Dorota Gruszka

Kierownik Świetlicy

mgr Małgorzata Gawlik

 

 

SMACZNEGO

Dla rodziców

 

ROK SZKOLNY 2024/2025

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2023/2024

Warunki przyznania stypendium szkolnego - wniosek

Zmiana Uchwały w sprawie przyjecia Regulaminu Stypendium Burmistrza z dnia 29 kwietnia 2021

Uchwała nr XXXIII 361 21 z dnia 12 lipca 2021 w sprawie zmiany uchwały dot. stypendium Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej

 

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2022/2023

Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny II. Realizacja wsparcia szkół i placówek oświatowych” – Grant 3- regulamin- więcej

Warunki przyznania stypendium szkolnego - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2021/2022

Ogłoszenie dotyczące dyżuru wakacyjnego w oddziałach przedszkolnych -więcej

Procedura zwolnień z WF- więcej 

Warunki przyznania stypendium szkolnego - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2020/2021

Informacja dla Rodziców dotycząca wszawicy - więcej    Prezentacja

Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej- więcej

Informacja o polisie ubezpieczeniowej - więcej

 

ROK SZKOLNY 2019/2020

Jak wspomagać dziecko w nauce szkolnej - więcej

Potencjalne zagrożenia związane z e-papierosem- więcej

Egzamin ósmoklasisty- więcej

Stypendia szkolne - więcej

Informacje dla rodziców - więcej

Kalendarium na rok szkolny - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2018/2019

Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców

o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.

 

Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych na rok skzolny 2019/2020 - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

 

ROK SZKOLNY 2017/2018

 

Terminy spotkań z Rodzicami w roku szkolnym 2017/2018-więcej
Dni wolne od zajęć dydaktycznych- więcej
Program wychowawczo-profilaktyczny PSP 2 wraz z oddziałami gimnazjalnymi - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

Polisa

Informacja dla Rodziców dotycząca wszawicy - więcej    Prezentacja

Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej- więcej

 

ROK SZKOLNY 2016/2017

Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców

o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.

 

Dyrekcja Szkoły 

serdecznie dziękuje Wszystkim Rodzicom, 

którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły. 

Wpłynęło 22 wpłaty, co w sumie dało 716,80 zł. Za pozyskane pieniądze zakupiono zestaw kompututerowy z Windowsem 7

 

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

Terminy spotkań z Rodzicami oraz dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2016/2017 - więcej

Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej

Projekt Partnerski „STUDNIA MOŻLIWOŚCI” finansowany ze środków Fundacja PZU w ramach konkursu „PZU PO LEKCJACH”- informacje dla rodziców PSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej

Kalendarium pracy na rok szkolny 2016/2017- więcej

 

ROK SZKOLNY 2015/2016

Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców

o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.

Dyrekcja Szkoły informuje, że listy uczniów przyjętych do szkoły  na rok szkolny 2016/2017
są wywieszone obok sekretariatu w kąciku dla rodziców
.

Bezpieczeństwo dzieci - Szkoła Promująca Bezpieczeństwo - więcej

Informacja dla Rodziców i uczniów jak radzić sobie z przemocą- więcej

Informacja dla Rodziców i uczniów dotycząca organizacji rekolekcji wielkopostnych 02-04.03.2016- więcej

Szkolenie dla rodziców dzieci klas IV-VI "Jak wspomagać dziecko w nauce szkolnej" - więcej

Od 1 lutego 2016 r. w szatni szkoły została zamontowana radiola. Osoby upoważnione do odbierania dzieci z świetlicy proszone są o korzystanie z tego urządzenia.

Informacja dla rodziców dotycząca sprawdzianu w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016 - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

Zgłoszenieszkody - więcej

Oferta PZU - więcej

Jak postępować w przypadku zgłoszenia szkody w PZU - więcej

Chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży? - więcej

TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej   

Dni wolne od zajęć dydaktycznych - więcej

Informacje ogólne do wiadomości rodziców z rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016 - więcej

OGŁOSZENIE

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej

informuje, że spotkanie z rodzicami uczniów klas I na rok szkolny 2015/2016 odbędzie się 

27 SIERPNIA 2015 r. o godz.1700 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2

w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Matejki 8.

 

ROK SZKOLNY 2014/2015

PIERWSZY DZWONEK - wsparcie dla rodzin wielodzietnych - więcej

INFORMACJA O OPŁATACH ZA WYDANIE DUPLIKATÓW ŚWIADECTW I LEGITYMACJI SZKOLNYCH - więcej

Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.

Za wpłaty z ubiegłego roku tj. 1294,20 zł został zakupiony projektor, natomiast dwa lata temu ekran.

Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej

Informacja dla uczniów i rodziców -więcej

Rady dla rodziców uczniów przystępujących do sprawdzianu szóstoklasisty - więcej

Dyrekcja Szkoły 

serdecznie dziękuje Wszystkim Rodzicom, 

którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły. 

Wpłynęło 26 wpłat, co w sumie dało 1 294,20 zł.  

TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej

Dni wolne od zajęć dydaktycznych - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia

Uczniowie naszej szkoły od 1 września 2014 r. ubezpieczeni są w Firmie PZU. 

Zgłoszenieszkody - więcej

Oferta PZU - więcej

Jak postępować w przypadku zgłoszenia szkody w PZU - więcej

Chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży? - więcej

ROK SZKOLNY 2013/2014

Ocenianie kształtujące-więcej

Zakres ubezpieczenia i wykaz dokumentów do zgłoszenia szkody w ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na rok szkolny 2013/2014 - więcej

Dyrekcja Szkoły 

serdecznie dziękuje Rodzicom, 

którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły. 

Wpłynęło 9 wpłat. W sumie otrzymaliśmy 755,70 zł.

Spotkanie z policjantem - porady dla rodziców- więcej

Stop cyberprzemocy!!! - więcej

Informacja dla rodziców!

W czwartek, 12.09.2013r. Szkolny Klub Bezpieczeństwa „Stopka”  organizuje akcję, w trakcie której będzie można zakupić elementy i kamizelki odblaskowe.

Naszym celem jest przypomnienie rodzicom i opiekunom o konieczności wyposażenia uczniów w  elementy odblaskowe według ustawowego obowiązku używania ich przez dzieci do 15 roku życia.

Akcja organizowana jest w  ramach Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła promująca bezpieczeństwo” oraz Małopolskiego Konkursu „Odblaskowa Szkoła”.

Odblaski i kamizelki będą do nabycia na parterze szkoły w czasie popołudniowego spotkania rodziców uczniów z wychowawcami.

TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej

DNI WOLNE - więcej

UWAGA!

WNIOSEK o przyznanie dofinansowania zakupu podręczników na rok szkolny 2013/2014 dla ucznia należy złożyć do 6 września 2013 r.

WNIOSEK o przyznanie stypendium szkolnego należy składać w terminie od 2 września do 15 września 2013 r.

ROK SZKOLNY 2012/2013

PILNE!!!

Od 04.03.2012 r.należność za obiady należy wpłacać z góry do 08 dnia każdego miesiąca żywieniowego w sekretariacie szkoły w godz. od 7.00 do 15.00.

REKOLEKCJE - więcej

ROLA RODZICA W PRZYGOTOWANIU DZIECKA DO SPRAWDZIANU - więcej

Regulamin dowożenia uczniów - więcej

 

UWAGA!!!

OD 1 LISTOPADA 2012 R. ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM  NR 6/12/13 DYREKTORA SZKOŁY JEDNOSTKOWA OPŁATA ZA OBIAD DLA UCZNIA WYNOSI 2.50 ZŁ

ROLA PEDAGOGA W ŻYCIU UCZNIA - więcej

Regulamin stołówki szkolnej - więcej

Zasiłek szkolny - więcej

Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej

DNI WOLNE od zajęć dydaktycznych- więcej

TERMINY ZEBRAŃ- więcej

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.