^Wróć na górę

ePUAP

Bierzemy udział w:

Dzień Kosmosu w świetlicy: Odkrywanie wszechświata z Mikołajem Kopernikiem

Dzień Kosmosu w świetlicy

W świetlicy obchodziliśmy niedawno niezwykle ekscytujące wydarzenie - Dzień Kosmosu. Ten pełen fascynujących aktywności i edukacyjnych doświadczeń dzień przyniósł nam wiele radości i wiedzy. Rozpoczęliśmy od oglądania inspirujących bajek, w tym „Był sobie kosmos. Ziemia", które przybliżyły nam tematykę kosmiczną i rozbudziły naszą wyobraźnię. Następnie przystąpiliśmy do tworzenia prac plastycznych, które dały nam możliwość wyrażenia własnej kreatywności. Każdy z nas mógł stworzyć swojego własnego kosmonautę, a niektórzy zdecydowali się także na kolorowanie kosmosu i rakiet. Nasze prace były wyjątkowe i pełne fantazji. Jednak nie zapomnieliśmy o ważnych elementach edukacyjnych podczas tego dnia. Poznaliśmy nazwy planet i nawet zorganizowaliśmy zabawę polegającą na przyporządkowaniu planet do odpowiednich nazw. Byliśmy zaskoczeni, jak wiele informacji udało nam się zapamiętać! Nasza wiedza została wzbogacona dzięki lekturze fascynującej książki o kosmosie i planetach, którą świetliki wysłuchały z ogromnym zainteresowaniem. To był naprawdę fantastyczny dzień, który przyczynił się do poszerzenia naszej wiedzy kosmicznej. Tematyka kosmosu jest nam szczególnie bliska ze względu na naszego patrona, Mikołaja Kopernika, który był wybitnym astronomem i rewolucjonistą w dziedzinie astronomii. Często wracamy do tej tematyki, odkrywając nowe fakty i zgłębiając tajemnice wszechświata. Dzień Kosmosu w świetlicy był nie tylko pełen zabawy, ale także dostarczył nam wiele wartościowych informacji i doświadczeń. Dzięki tej wyjątkowej okazji poszerzyliśmy nasze horyzonty i zainspirowaliśmy się do dalszych poszukiwań w nieskończonym kosmicznym oceanie.
A. Augustyńska, M. Gawlik, R. Świątkowska - Wrona
Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej Rights Reserved.