Certyfikaty dla PSP nr 2
Certyfikat za udział w ogólnopolskim konkursie Szkoła Młodych Patriotów
-więcej
Certyfikat za udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym LEPSZA SZKOŁA. Edycja 2017/2018-więcej
Certyfikat za udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym LEPSZA SZKOŁA. Edycja 2016/2017- więcej
Certyfikat w ramach ogólnopolskiej akcji "Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo
w Internecie"- więcej
Mistrzowie Kodowania - więcej
Drugi Certyfikat „Szkoły z Klasą” oraz tytuł szkoły eksperckiej - więcej
Za upowszechnianie zaleceń Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem - więcej
Prowadzimy WF z Klasą - więcej
Śniadanie daje moc - więcej
Świetlica Szkolna
JEŚLI CHCESZ UCZYĆ SIĘ, POZNAWAĆ CIEKAWE RZECZY, PRZYJDŹ DO WESOŁEJ ŚWIETLICY KUBUSIA PUCHATKA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, W GODZ. 6.45 - 7.45 W GODZ. 10.30 - 16.30 |
Cele i zadania zajęć wychowawczo – dydaktycznych- więcej
REGULAMIN ŚWIETLICY - więcej
PLAN ZAJĘĆ DNIA - więcej
Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne do realizacji w roku szkolnym 2013/2014 - więcej
Świetlica szkolna wspomaga i uzupełnia pracę szkoły we wszystkich jej aspektach tj. opieki, wychowania i nauki. Zajęcia prowadzone są według tematów zaplanowanych na poszczególne miesiące w oparciu o roczny plan opiekuńczo - wychowawczy świetlicy szkolnej.
Zabawa obok nauki jest podstawową formą aktywności dziecka, dlatego uczniowie uczęszczający do świetlicy mają czas na dowolne zabawy zgodne z ich upodobaniami.
Świetlica nie dysponuje dużą powierzchnią. Sala telewizyjna i kącik komputerowy połączony jest z salą do gier i zabaw. Dysponuje różnymi grami dydaktycznymi, układankami, puzzlami, które wspomagają naukę. Jest to nauka połączona z zabawą, rozwijająca u dzieci zdolność do logicznego myślenia, zapamiętywania, uczy wytrwałości i wzmacnia koncentrację. Kąciki zainteresowań np. kuchnia, domek są miejscem gdzie dzieci w sposób aktywny i swobodny ćwiczą swoje umiejętności społeczne.
Śpiew i muzyka towarzyszą codziennej pracy z dziećmi. Kształtują wyobraźnię i wrażliwość, ale także są bardzo pomocne w wyciszeniu dużej grupy dzieci.
Inną formą pracy w świetlicy, która jest stosowana to zajęcia z żywego słowa: pogadanki, rozmowy, dyskusje wzbogacane poprzez plakaty, encyklopedie, czasopisma, ilustracje. To pozwala nam na zaspokojenie dziecięcej ciekawości świata.
Dzieci mają w świetlicy stworzone warunki do odrabiania prac domowych i w razie potrzeby uzyskania potrzeby pomocy od nauczyciela.
W okresie letnim zajęcia świetlicowe organizowane są na boisku szkolnym. Posiadając sprzęt sportowy: piłki, skakanki, gumy do grania, koła hola-hop dzieci uczestniczą w zabawie. Organizowane zawody i konkursy np.: skok w dal, biegi, rzuty do kosza, cieszą się dużą popularnością. Dzieci lubią konkurować i grać zgodnie z klarownie wyznaczonymi regułami.
Szczególną uwagę w czasie zajęć świetlicowych zwracamy na umiejętność współżycia w grupie rówieśniczej. Dzieci wdrażane są do przestrzegania przyjętych zasad zachowania po przez opracowany regulamin świetlicy szkolnej.
Wspólnie dbamy o utrzymanie porządku w czasie zabaw i pracy. Dzieci angażowane są do różnego rodzaju prac świetlicowych tj.; porządkowanie półek z zabawkami, podklejanie uszkodzonych pudełek gier, dyżury w salach i na korytarzu, tak, aby czuły się współgospodarzami świetlicy.
Ze względu na charakter pracy świetlicy nie organizujemy dalekich wycieczek, a jedynie wyjścia do parku, na wystawy, do miejsc pamięci narodowych itp.
Wszystkie zajęcia organizowane zawierają treści wychowawcze i dydaktyczne, które wychowankowie mogą wykorzystać w życiu codziennym. To sprawia, że Świetlica stała się bliska dzieciom i rodzicom.
Wszelkie problemy wychowawcze rozwiązujemy z Pedagogiem Szkolnym.
Dzieci coraz liczniej i coraz dłużej przebywają w świetlicy, dlatego należy stwarzać im atrakcyjne i różnorodne zajęcia a jednocześnie pamiętać o czasie na wyciszenie i relaks.
Miarą naszych starań może być fakt, iż dzieci proszą rodziców, aby odbierali ich „jak najpóźniej” Dzisiaj świetlica to nie przysłowiowa przechowalnia dzieci, to miejsce ciekawej zabawy i nauki.
Opieka nad dziećmi sprawowana jest przez kierownika świetlicy mgr Jadwigę Miś oraz wychowawcę mgr Małgorzatę Gawlik.
CZEŚĆ!
TO MY, ŚWIETLIKI – DZIECI ZE ŚWIETLICY
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ.
Naszym patronem Kubuś Puchatek - wspaniały kompan i miodojadek.
My również zdrowo się odżywiamy, o miodzie w diecie wciąż pamiętamy.
W naszej świetlicy jest nas bez liku - aż siedemdziesiąt pięć Świetlików
Ciągle w coś gramy i się bawimy, bo przez zabawę też się uczymy.
Dlatego właśnie moi kochani, w różnych turniejach my wygrywamy!
Dni zimne, słotne – my już w podróży, „Euroczat” gości małych i dużych.
Nadchodzi wiosna – my ją witamy, sadzimy kwiaty tuż pod oknami.
Zuchy w gromadzie razem pracują, potem w konkursach zawsze górują.
Zespół taneczny same „Gwiazdeczki”, od nagród błyszczą ich szkolne teczki.
Szkolna gazetka mały „Globusik”, ale redakcja pracować musi.
Pracują chętnie z wielkim zacięciem, bo bardzo ważne to przedsięwzięcie.
My redaktorzy dużo czytamy, innych do tego też zachęcamy.
W naszej świetlicy nikt się nie nudzi, jeśli ktoś zaśnie, to wnet się zbudzi,
bo Panie mają pomysłów bez liku, żeby zabawić i sto Świetlików!
ZESPOŁY TANECZNE | KÓŁKO EKOLOGICZNE "EKOSOWA" | TEATRZYK "JUPITER" | GROMADA ZUCHOWA "ZIELONE NUTKI" |
|
B I B L I O T E K A S Z K O L N A c z y n n a:
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript."> |
|
O BIBLIOTECE | WYKAZ LEKTUR | REGULAMINY BIBLIOTECZNE |
SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Rok szkolny 2015/2016
Opiekunki: mgr Diana Dyda, mgr Ewa Kmieć
Przewodnicząca:
Maja Łoś – kl. 5A
Z-cy przewodniczącej:
Agata Partyńska – kl. 6B
Ernest Fido – kl. 5A
Skarbnik:
Sylwester Warias – kl. 5A
Sekretarz:
Anna Korzec – kl. 5A
Poczet sztandarowy
I poczet
Martyna Baran – kl. 6A
Zuzanna Kozyra – kl. 6A
Damian Kawa – kl. 6B
II poczet
Agata Forgiel – kl. 6A
Ewa Zielińska– kl. 6B
Michał Kłos - Kufel – kl. 6B
III poczet
Katarzyna Kmiecik– kl. 6A
Agata Partyńska – kl. 6B
Norbert Korzec – kl. 6A
Sekcja redakcyjna:
Przewodnicząca:
Magdalena Kozioł – kl. 5A
Z- ca przewodniczącej:
Paulina Reczek – kl. 5A
Członkowie:
Iga Kądzielawa – kl. 3A
Oliwia Biedrońska – kl. 3A
Gabriela Basta – kl. 3A
Aleksandra Wąż – kl. 4A
Zuzanna Ostręga – kl. 4A
Oliwia Ciećko – kl. 4B
Anna Korzec – kl. 5A
Kamila Kubacka – kl. 5A
Karlonia Lech – kl. 5A
Magdalena Morelewska – kl. 5A
Martyna Światłowska – kl. 5A
Oliwia Wójcik – kl. 5A
Sekcja porządkowa:
Przewodniczący:
Jakub Łabuz – kl. 6A
Z-ca przewodniczącego:
Dawid Chrabąszcz – kl. 5A
Członkowie:
Wojciech Skrzyniarz – kl. 3A
Mikołaj Talanda – kl. 3A
Wojciech Jopek – kl. 3A
Jakub Podgórski – kl. 4B
Kacper Sosin – kl. 5A
Aleksander Mirek – kl. 6A
Konrad Łabuz – kl. 6A
Mateusz Chrabąszcz – kl. 6A
Jakub Szułakiewicz – kl. 6B
Michał Kłos – Kufel – kl. 6B
Sekcja artystyczno – kulturalna:
Przewodnicząca:
Laura Magiera – kl. 6A
Z-ca przewodniczącej:
Julia Kądzielawa - kl. 4B
Członkowie:
Kamila Jedynak – kl. 3A
Gabriela Morawiec – kl. 3A
Gabriela Morawiec – kl. 4B
Paulina Reczek – kl. 5A
Martyna Baran – kl. 6A
Zuzanna Kozyra – kl. 6A
Aleksandra Idzik – kl. 6A
Paulina Waśniowska – kl. 6A
Agata Forgiel – kl. 6A
Patrycja Niedźwiecka – kl. 6A
SKŁAD SAMORZĄDU Z LAT POPRZEDNICH – czytaj więcej
Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 20 czerwca 2013 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2013/2014: I poczet – Tomasz Morelewski, Jagoda Bartula, Natalia Burzec, II poczet – Jakub Jarzwiec, Karolina Topór, Aleksandra Guzik, III poczet – Jakub Jaworski, Gabriela Sajdak, Aleksandra Sołtys.
Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 22 czerwca 2012 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2012/2013: I poczet – Karolina Morawiec, Wiktoria Szkotak, Marcin Juzba, II poczet – Wiktoria Grzech, Maria Miś, Łukasz Forgiel, III poczet – Małgorzata Kupiec, Stefania Mirek, Jakub Kulka.
Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 14 czerwca 2011 roku został wybrany skład pocztu sztandarowego na rok szkolny 2011/2012: I poczet – Marcin Kawa, Patrycja Chwałek, Ewa Drąg, II poczet – Wojciech Kolarczyk, Martyna Kupiec, Aleksandra Wąsik, III poczet – Bartosz Czupryna. Aleksandra Houda, Daria Pasternak.
Decyzją Rady Pedagogicznej dnia 17 czerwca 2010 roku został wybrany nowy skład pocztu sztandarowego: I poczet - Agnieszka Kijak, Łukasz Nowak, Magdalena Marszałek, II poczet - Justyna Miś, Michał Golemo, Aleksandra Kuta.
w roku szkolnym 2023/2024
I a | mgr Małgorzata Panek-Sojka |
I b | mgr Renata Nadolska |
I c | mgr Lucyna Wróbel |
II a | mgr Anna Krawczyk |
II b | mgr Renata Klimek |
II c | mgr Teresa Giza |
III a | mgr Aleksandra Świerczek |
III b | mgr Joanna Możdzierz |
IV a | mgr Kamil Banaś |
IV b | mgr Dariusz Chrabąszcz |
IV c | mgr Anna Ciombor |
V a | mgr Diana Dyda |
V b | mgr Danuta Kłos-Kufel |
V c | mgr Klara Wąż |
V d | mgr Dorota Wielgus |
VI a | mgr Bożena Soja |
VI b | mgr Anna Chmura |
VI c | mgr Sławomir Bator |
VII a | mgr Damian Krupa |
VII b | mgr Justyna Bieś |
VII c | mgr Ewa Kmieć |
VIII a | mgr Elżbieta Marciniak |
VIII b | mgr Wioletta Koszek |
Konto Rady Rodziców 68 9462 0003 2001 0000 1238 0001
Regulamin Działalności Rady Rodziców- więcej
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2
im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej
w roku szkolnym 2023/2024
Bober Magdalena Lustofin Edyta Kremska Monika Krzak-Mączka Agnieszka Piotrowicz Agnieszka Kądzielawa Edyta Ćwierz Patrycja Pamuła Anna Solak Dominika Ciombor Filip Soja Maciej Sroczyńska Paulina Smagacz Anna Kogut Krystyna Białas Monika Piasecka Małgorzata Surowiec Ewa Chyc- Gazdeczka Katarzyna Tobjasz Marta Węc Justyna Bociek Justyna Sternal Monika Banaś-Świerzyńska Katarzyna Rybacka Magdalena Bober Michał |
Przewodnicząca |
Kadra naszej szkoły:
Dyrektor - mgr Anna Fido
Wicedyrektor - mgr Małgorzata Wódka
Sekretarz szkoły - Wiesława Czucha
Jadłospis
od dnia 19.09 do 23.09 2016 r.
Poniedziałek
|
Barszcz czerwony z uszkami (2,3,9) |
Wtorek |
Klopsy z indyka w sosie koperkowym, kasza, marchewka (3) - POTRAWA TYGODNIA |
Środa
|
Kopytka, jogurt (1,2,3) |
Czwartek
|
Kotlet mielony, ziemniaki, kapusta smażona (2,3) |
Piątek
|
Zupa jarzynowo – pieczarkowa, wafelek (1,9) |
od dnia 26.09 do 30.09 2016 r.
Poniedziałek
|
Lane ciasto na rosole, drożdżówka (2,3,9) |
Wtorek
|
Kurczak w kokosie, ziemniaki, surówka (2,3) |
Środa
|
Zupa gulaszowa, owoc (2) |
Czwartek
|
Spagetti z sosem meksykańskim, soczek (2,3) - POTRAWA TYGODNIA |
Piątek
|
Ziemniaki, jajko w sosie chrzanowym, zielona sałata (1,2,3) |
Zastrzega się zmiany w jadłospisie.
Dyrektor Szkoły mgr Anna Fido |
Szef Kuchni Janina Skrzyniarz |
Intendent Dorota Gruszka |
Kierownik Świetlicy mgr Małgorzata Gawlik |
SMACZNEGO
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych na rok skzolny 2019/2020-więcej
Zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2016/2017 - więcej
List Rzecznika Praw Dziecka - więcej
Baltie 2015 - więcej
ROK SZKOLNY 2023/2024
Warunki przyznania stypendium szkolnego - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
ROK SZKOLNY 2022/2023
Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny II. Realizacja wsparcia szkół i placówek oświatowych” – Grant 3- regulamin- więcej
Warunki przyznania stypendium szkolnego - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
ROK SZKOLNY 2021/2022
Ogłoszenie dotyczące dyżuru wakacyjnego w oddziałach przedszkolnych -więcej
Procedura zwolnień z WF- więcej
Warunki przyznania stypendium szkolnego - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
ROK SZKOLNY 2020/2021
Informacja dla Rodziców dotycząca wszawicy - więcej Prezentacja
Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej- więcej
Informacja o polisie ubezpieczeniowej - więcej
ROK SZKOLNY 2019/2020
Jak wspomagać dziecko w nauce szkolnej - więcej
Potencjalne zagrożenia związane z e-papierosem- więcej
Egzamin ósmoklasisty- więcej
Stypendia szkolne - więcej
Informacje dla rodziców - więcej
Kalendarium na rok szkolny - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
ROK SZKOLNY 2018/2019
Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców
o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych na rok skzolny 2019/2020 - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
ROK SZKOLNY 2017/2018
Terminy spotkań z Rodzicami w roku szkolnym 2017/2018-więcej
Dni wolne od zajęć dydaktycznych- więcej
Program wychowawczo-profilaktyczny PSP 2 wraz z oddziałami gimnazjalnymi - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
Informacja dla Rodziców dotycząca wszawicy - więcej Prezentacja
Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej- więcej
ROK SZKOLNY 2016/2017
Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców
o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.
Dyrekcja Szkoły
serdecznie dziękuje Wszystkim Rodzicom,
którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły.
Wpłynęło 22 wpłaty, co w sumie dało 716,80 zł. Za pozyskane pieniądze zakupiono zestaw kompututerowy z Windowsem 7
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
Terminy spotkań z Rodzicami oraz dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2016/2017 - więcej
Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej
Projekt Partnerski „STUDNIA MOŻLIWOŚCI” finansowany ze środków Fundacja PZU w ramach konkursu „PZU PO LEKCJACH”- informacje dla rodziców PSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej
Kalendarium pracy na rok szkolny 2016/2017- więcej
ROK SZKOLNY 2015/2016
>
>>>>
>>>
Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców
o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.
>
>>
Dyrekcja Szkoły informuje, że listy uczniów przyjętych do szkoły na rok szkolny 2016/2017
są wywieszone obok sekretariatu w kąciku dla rodziców.
Bezpieczeństwo dzieci - Szkoła Promująca Bezpieczeństwo - więcej
Informacja dla Rodziców i uczniów jak radzić sobie z przemocą- więcej
Informacja dla Rodziców i uczniów dotycząca organizacji rekolekcji wielkopostnych 02-04.03.2016- więcej
Szkolenie dla rodziców dzieci klas IV-VI "Jak wspomagać dziecko w nauce szkolnej" - więcej
Od 1 lutego 2016 r. w szatni szkoły została zamontowana radiola. Osoby upoważnione do odbierania dzieci z świetlicy proszone są o korzystanie z tego urządzenia.
Informacja dla rodziców dotycząca sprawdzianu w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016 - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
Zgłoszenieszkody - więcej
Oferta PZU - więcej
Jak postępować w przypadku zgłoszenia szkody w PZU - więcej
Chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży? - więcej
TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej
Dni wolne od zajęć dydaktycznych - więcej
Informacje ogólne do wiadomości rodziców z rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016 - więcej
OGŁOSZENIE
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej
informuje, że spotkanie z rodzicami uczniów klas I na rok szkolny 2015/2016 odbędzie się
27 SIERPNIA 2015 r. o godz.1700 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2
w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Matejki 8.
ROK SZKOLNY 2014/2015
PIERWSZY DZWONEK - wsparcie dla rodzin wielodzietnych - więcej
INFORMACJA O OPŁATACH ZA WYDANIE DUPLIKATÓW ŚWIADECTW I LEGITYMACJI SZKOLNYCH - więcej
Dyrektor Szkoły zwraca się z prośbą do Rodziców o przekazanie 1% podatku na fundusz szkoły.
Za wpłaty z ubiegłego roku tj. 1294,20 zł został zakupiony projektor, natomiast dwa lata temu ekran.
Procedura Postępowanie w przypadku występowania wszawicy u dzieci i młodzieży uczęszczającej do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Dąbrowie Tarnowskiej - więcej
Informacja dla uczniów i rodziców -więcej
Rady dla rodziców uczniów przystępujących do sprawdzianu szóstoklasisty - więcej
Dyrekcja Szkoły
serdecznie dziękuje Wszystkim Rodzicom,
którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły.
Wpłynęło 26 wpłat, co w sumie dało 1 294,20 zł.
TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej
Dni wolne od zajęć dydaktycznych - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia
Uczniowie naszej szkoły od 1 września 2014 r. ubezpieczeni są w Firmie PZU.
Zgłoszenieszkody - więcej
Oferta PZU - więcej
Jak postępować w przypadku zgłoszenia szkody w PZU - więcej
Chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży? - więcej
ROK SZKOLNY 2013/2014
Ocenianie kształtujące-więcej
Zakres ubezpieczenia i wykaz dokumentów do zgłoszenia szkody w ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na rok szkolny 2013/2014 - więcej
Dyrekcja Szkoły
serdecznie dziękuje Rodzicom,
którzy przekazali 1% podatku na fundusz szkoły.
Wpłynęło 9 wpłat. W sumie otrzymaliśmy 755,70 zł.
Spotkanie z policjantem - porady dla rodziców- więcej
Stop cyberprzemocy!!! - więcej
Informacja dla rodziców!
W czwartek, 12.09.2013r. Szkolny Klub Bezpieczeństwa „Stopka” organizuje akcję, w trakcie której będzie można zakupić elementy i kamizelki odblaskowe.
Naszym celem jest przypomnienie rodzicom i opiekunom o konieczności wyposażenia uczniów w elementy odblaskowe według ustawowego obowiązku używania ich przez dzieci do 15 roku życia.
Akcja organizowana jest w ramach Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła promująca bezpieczeństwo” oraz Małopolskiego Konkursu „Odblaskowa Szkoła”.
Odblaski i kamizelki będą do nabycia na parterze szkoły w czasie popołudniowego spotkania rodziców uczniów z wychowawcami.
TERMINY SPOTKAŃ Z RODZICAMI - więcej
DNI WOLNE - więcej
UWAGA!
WNIOSEK o przyznanie dofinansowania zakupu podręczników na rok szkolny 2013/2014 dla ucznia należy złożyć do 6 września 2013 r.
WNIOSEK o przyznanie stypendium szkolnego należy składać w terminie od 2 września do 15 września 2013 r.
ROK SZKOLNY 2012/2013
PILNE!!!
Od 04.03.2012 r.należność za obiady należy wpłacać z góry do 08 dnia każdego miesiąca żywieniowego w sekretariacie szkoły w godz. od 7.00 do 15.00.
REKOLEKCJE - więcej
ROLA RODZICA W PRZYGOTOWANIU DZIECKA DO SPRAWDZIANU - więcej
Regulamin dowożenia uczniów - więcej
UWAGA!!!
OD 1 LISTOPADA 2012 R. ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM NR 6/12/13 DYREKTORA SZKOŁY JEDNOSTKOWA OPŁATA ZA OBIAD DLA UCZNIA WYNOSI 2.50 ZŁ
ROLA PEDAGOGA W ŻYCIU UCZNIA - więcej
Regulamin stołówki szkolnej - więcej
Zasiłek szkolny - więcej
Informacja dotycząca ubezpieczenia - więcej
DNI WOLNE od zajęć dydaktycznych- więcej
TERMINY ZEBRAŃ- więcej